October 27, 2012

What I like

Rozhodla jsem se, že udělám takový post který je inspirativní a zároveň takový můj wishlist :D.Jsou to věci, co jsem našla různě na stránkách a líbí se mi.Třeba Vás to nakopne si něco objednat!
Jako první bych Vám ukázala tyhle topy, které obdivuji už dlouho♥ Kříže a studded věci prostě zbožňuji.Prodává je milá slečna v e-shopu Fashion from UK (nyní YES Style.cz) , tak se tam určitě podívejte, jelikož tam má skutečně krásné věci!
Svetry, to je prostě povinnost na zimu!Chtěla bych nějaký takový, jako jsou ty dva na fotce.První je ze Sheinside a ten druhý z e-shopu Udobuy.com.
A když jsme u té zimy, tak kruhové šály jsou nejlepší!Mám černou, krémovou a cihlovou, ještě bych ráda vínovou.První je z Chicnova a druhá z H&M.

Tyhle ocvokované boty se mi zalíbily okamžitě!!Nevěděla bych jakou barvu, jelikož jsou obě super.Našla jsem je v e-shopu Fashionshop.sk.

Peplum vládne světem :D, oboje šaty se mi hrozně líbí na těch prvních se mi líbí ten zip a na těch druhých opět ostny!První jsou z Motelrocks a druhé z Axparis.
Vínová je barva podzimu a já chci vlastnit aspoň jedny z těch šatů!!Pak jsem objevila tuhle krásnou košili a ombre svetr, který má úžasnou barvu♥ Všechny věci jsou z Lulus.
Co zaujalo nejvíce Vás?

31 comments:

  1. svetříky! hlavně ten jednobarevný :)

    ReplyDelete
  2. všechno je skvělý,ještě,kdybych na to všechno měla.:D:)

    ReplyDelete
  3. nádherné věci, hlavně ty svetříky ♥

    ReplyDelete
  4. Některé věci jsou važně besT:)

    ReplyDelete
  5. krásne veci :) všetko sa mi páči..

    ReplyDelete
  6. líbí se mi snad všechno! :) vybrala jsi skvělý věci!

    ReplyDelete
  7. ty černé boty jsou paráda a to první tričko chci :)

    ReplyDelete
  8. aa, ty vinovy saty s tim krajkovym vrskem a ten ombre svetr!!!

    ReplyDelete
  9. svetříky :-)
    ps.: TEN PRVNÍ, úplně stejný mají v GATE a za 399,- mrkni tam, je to i super materiál na gate ;-)


    Pavlína

    ReplyDelete
  10. Ty tílka s křížem vypadají až moc dobře :)

    ReplyDelete
  11. Ta košile je fakt nádherná :O a všechny svetry a kruhové šálky se mi moc líbí!

    ReplyDelete
  12. vínové šaty a nátělníky s křížem jsou skělé!

    ReplyDelete
  13. ooooch nepreplácaš na poštovnom veľa? ci ako to funguje v tychto zahraničných eshopoch?

    ReplyDelete
  14. Páči sa mi všetko :) Len ťažký je život študenta, ktorý si to všetko nemôže dovoliť :D

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Skvělé! Líbí se mi botky :)

    ReplyDelete
  16. to prve mam v čiernej :) z UK z jedneho fashion shopu tiež!:D a stalo ma 5libier:) a super wishlist:)

    ReplyDelete
  17. První dvě trika a černé šaty chci, jsou super :)

    ReplyDelete
  18. Boty bych si vybrala spíše v černé barvě, ale já už té černé mám vlastně také moc. Ale to nevadí :') V poslední době ulítávám na kombinaci černá-vínová-zlatá. :) Studded věci také miluji, konečně mám alespoň pásek a brzy si budu zdobit džízku, která na mě čeká někde v hrabáku. :')

    Zvu tě na můj znovuzrozený blog.
    www.VendulaJirmannova.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. U mě ve facebookovém e-shopu najdete kromě těch topů s křížem i kruhové šály a peplum šaty a plno věcí s cvočky a ostny za skvělé ceny! :)
    Leonko, děkuji za inspiraci, právě jsem si objednala cvočkové botičky a to v hnědé barvě! :)

    ReplyDelete
  20. Krásný blog :-)
    Jsme tvé followers, buď i ty naše :-)
    http://rebellefeathers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. tričko s křízem bych taky moc chtěla ! A kruhovou šálu nakupuji asi už měsíc haha, ale pořád nenarazím na žádnou kterou si prostě vzít musím ! :)

    ReplyDelete
  22. Mě se nejvíc líbí ta košile a svetr na poslední fotce.
    Ty bych brala hned :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  23. Bezvadná inspirace. Mě jsi teda nakopla k nákupům stoprocentně ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  24. joooj vybrala by som si ♥♥ love it

    ReplyDelete
  25. Nádherný šaty z Lulus :) taky bych si tam vybrala..ale jak je to s objednávkou?vyčetla jsem, že poštovné stojí asi 36 dolarů, je to možné? Bára

    ReplyDelete
  26. svetry, boty a ty tílka s křížem jsou hodně pěkné! :)

    ReplyDelete